${Beatrice}

hej hej hemskt mycket hej :) för den som vill veta så har jag bytt yrke just för dagen , så .. idag är jag städtant ! det är massor att städa känns det som , trots att lägenheten är ganska liten ..
- städa i städskåpet (då äre illa, fast egentligen inte eftersom vi precis skruvat upp nya hyllor)
- dammtorka
- dammsuga/skura
- rengöra badkaret
- städa badrummet + byta handdukar
och sen massa småsaker , fast okej .. det kanske inte var så mycket ! den som spar han har tänkte jag säga ;) men det blir ju lite fel men om man inte gör sakerna direkt det behöver göras så samlas allt bara på hög . så det är bäst att jag fortsätter nu ! :/

STORT PS. nu är jag även godkänd på praktiken och praktikuppgifterna :)) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0