${Beatrice}

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva ....

det enda vi egentligen har gjort dom här dagarna är att packa , packa , och packa lite till . sen har jag även fått äran att köra tjejernas flyttbil , eller bil , jag skulle kalla det en lastbil ! en lastbil som rymde 18 kbm har jag kört runt med på stockholms smågator .... det var en upplevelse kan jag lova ;) hände mycket under dom där resorna mellan den nya och gamla lägenheten :P

men nu har dom kommit till rätta i den nya , så det känns skönt ! igår blev jag även uppringd av en person gällande ett jobb jag har sökt , så vi ska träffas ikväll så får vi se hur det går :) är sjuuukt nervös men jag hoppas det går bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Samantha

Lycka till Bea!! :)

2010-02-01 @ 14:47:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0