${Beatrice}

hade tänkt sova ut lite därefter fara till stan och göra några ärenden . men istället blev jag ringd 08.55 för jobb 9-15 i öjebyn , så det var bara skynda sig som fan och fara !

for till kvantum när jag slutat , och vad tror ni händer ? när jag hade packat ut ur fickan dära och precis lagt i ettan ... jo , en dumjävel som inte kollade bak backar rätt in i sidan av bilen !! fan vad less jag blir . och det är ju inte direkt första gången jag måste ringa till pappa och säga att det har hänt något med bilen :P blev iaf några repor och tror det hände nå med dörren också men det får den andra föraren betala ;p

fick även 5 jobbdagar till ! så det blir jobb imorgon , tors och fredag . skönt som tusan att få ihop några timmar :) nu ska jag försöka göra ett träningsprogram åt mig själv och sen ta tag i att fixa ny musik till aerobic-passet vi körde med fotbollen förrut ;D önska mig lycka till ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0