${Beatrice}

nu är man hemma ... har precis packat upp nya datorn och startat upp den , så nu ligger den jättefint i mitt knä medans jag ser tv ;) känns hur skönt som helst med en bärbar ! nu hade jag tänkt sova en stund eftersom jag varit vaken sen 05.10 ....

btw , min lillasyster fyller 17 år idag ! grattis till henne :) så idag blir det goooomiddag här hemma med emil , yvonne och tomas som gäster :)

btw2 , jag är inte så himla ofta åkrädd när det gäller bil , bara när galna grabbar dumkör ;p men idag insåg jag att jag är rädd när jag åker med mamma :P

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 13:30:07
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0