${Beatrice}

hahahah , jag höll på att dö i skratt på jobbet idag !
för dom som inte läst på facebook så sa en tjej på fritids idag att jag borde skaffa barn eftersom jag är i rätt ålder . men jag har ju ingenting kille så det blir svårt sa jag . MEN , då kom hon på den smarta idéen att skaffa barn med mitt ex jonas , och sen när jag blivit gravid ska jag göra slut . därefter skaffa en ny kille , och innan vi har pussats så ska jag säga att det är hans barn .

allt detta för att hon tycker barn är så söta och vill vara barnvakt ;) åh , jag trivs verkligen på fritids i sjulsmark , barnen är helt underbara ! om jag ville bo kvar här så hade jag lätt vidareutbildat mig och sen börjat jobba där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0