${Beatrice}

kom från stan för ett tag sen , eller step in rättare sagt . tror detta kommer gå riktigt bra !

däremot imorgon , då far jag till skellefteå för att få en ny hårfärg och frisyr ! LÄNGTAR ! ska bli skönt , är så less mitt hår :P sen på onsdag ska jag gå hårmodell i skeå , det däremot , vet jag inte hur mycket jag längtar till .. men min vanliga tur så kommer jag väl ramla eller något liknande .. men den som lever får se ;)

skulle nyss prova koppla ihop alla sladdar jag köpte idag , men jag kände att klockan är alldeles för mycket för att jag ska börja med det nu . jag förstod ingenting , så jag sitter här med 2 extra uttag och 3 sladdar ...... tusan också . men även det ska väl lösa sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0