${Beatrice}

som ni ser har jag gjort om bloggen lite , är inte riktigt klar än men jag ger upp för kvällen nu . blir galen av att titta på alla siffror och koder ...
vi får väl se när jag återupptar renoveringen :P

imorgon blir det jobb , har stäningen men det är ju inte så ovanligt :) är faktiskt ganska mysigt när det bara är 2-3 barn kvar och man sitter och spelar spel och lyssnar på musik !

meeeeen , nu hade jag nog tänkt sova , så jag orkar upp i någorlunda vettig tid . möjligtvis så jag hinner få i min frukost och lunch innan jag far och jobbar . försöker få lite in lite rutiner men det går inte så bra ! haha .

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0