${Beatrice}

vilken dag ... är jävlat säkert helt slut i kroppen ! dagen började med att bilen var så kall när jag skulle till jobbet att kopplingen nästan inte gick att trycka ner .... dagen fortsatte med att jag insåg att jag glömde mina skor i öjebyn igår .. sen glömde min väska hemma så jag kunde inte fara och handla .. och när jag precis kommit hem ringer pappa och säger att regplåten från olyckan igår , den bilen var registrerad i sundsvall ....

MEN ! då kom jag på den smarta tanken att RFK kanske egentligen var RPK .. och nog fan var det rätt ! idioten började hävda att det var jag som hade backat in i han trots att det blev ett hål i hans bil där bak och repor i sidan på våran bil . men till slut , när pappa skrämt upp han lite så kom han hit nu ikväll och betalade vad det skulle kosta att fixa det . ha , rätt åt dig dumjävel .

förresten , bra gjort av den som orkade läsa allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0