${Beatrice}

sedan sist har inte så mycket hänt . därför berättar jag lite kort om kvällen istället .

for till sara LI , såg handboll medans sara sov sig igenom slutet av första halvlek/period eller vad tusan det heter i handboll ;p for och hämtade middag från blå ängeln i pausen och sen satt vi bara och surrade och såg lets dance :)

där kring 23 for jag till amanda . skönt att prata av sig ;p

men nu däremot , precis när jag hade tänkt lägga mig .. får jag ett samtal , så snart kommer några filmsugna typer hit , men vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken med tanke på att jag är ganska trött :) kisses


Kommentarer
Postat av: Joakim Lindberg

Jag har inte vart med om mkt,,,men tillräcklit...bla så träffade jag min systers kille och far till Maya i Tampa. Fast det var hans farfar som hade nåhg Han berättade några mindre glamorösa beräåttelser om hur det var att vara en amerikansk soldat vid Ardennerskogen kring 1944. Händelserna har skildrats i filmserien Band of brothers. Hans farfar berättade att han blivt sjuk just innan americanmarn och hamnade vi ett lägerkök, där han lagade käk & t hela. Han insåg att här gäller det att v isa fran fötterba...de kan betyda liv

2010-01-24 @ 06:11:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0