${Beatrice}

jag och mamma har precis varit på kattjakt , både min och en av syrrans katter klättrade upp i ett träd nästan till toppen och tog sig inte ner sen .. så mamma hämtade stegen och efter ca 30 min så fick vi ner dom , tur de ;)

annars jag har tvättat bilen idag , det känns som att den blev väldigt fin men jag vet att lacken är rutten och den är väldigt rostig så fastän jag tvättat den så ser den likadan ut ;)

nu är jag verkligen på bättringsvägen , jag tror närmare bestämt att min förkylning är borta , bara lite hosta kvar . därför ska jag någon dag framöver se till att hitta på något riktigt kul med mina vänner som hållt sig undan eftersom jag varit sjuk ;p

btw så kommer min storasyster hem imorgon :D så ihelgen ska vi bara mysa och må gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0