${Beatrice}

sliten ? eh ja . men vad ska man göra åt det ? hade iaf trevligt som tusan igår , iaf på förfesten :) nu har jag snart städa färdigt , så jag hade tänkt duscha och äta sen bege mig till stugan . blir att sova hos mamma och pappa några dagar nu eftersom jag ska jobba i luleå till onsdag . min katt är dessutom på stugan och jag saknar han så himla mycket ! speciellt när man ligger i soffan och ser tv då han brukar komma och lägga sig på axeln och runt halsen åsså somnar han där ;p

nu när jag inte kommer göra speciellt mycket om dagarna så ska jag , iaf idag det jag orkar , lägga upp massa bilder som jag inte lagt upp än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0