${Beatrice}

tänkte börja med att säga att det är kul att folk faktiskt kikar in här fastän jag inte skriver speciellt spännande saker och inte ofta för den delen heller :)

en kort uppdatering tänkte jag bara göra .

fredag : mina systrar kom hit . så vi tog med lika godsaker och begav oss till södra :) resten av kvällen bestod av mys och high school musical ;)

lördag (idag) : steg upp och traskade iväg till sjöbodan är vi såg DL vinna water cross medans vi själva satt på bryggan och huttrade :P det var verkligen inte varmt . vi kom hem till mig , lagade fajitas och nu ligger vi alla i sängen och ser beck :)

så nu ska jag återgå till filmen , dom få bilderna jag tog lägger jag upp imorgon , puss :)

Kommentarer
Postat av: Emil

töntar

2010-07-25 @ 00:59:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0