${Beatrice}

helvete åh ! precis när man hittat partytagget ringer syrran och säger att en gubbe ringt till henne och sagt att min bil står på hans plats :S jag fattar inte riktigt . dagen jag fick nyckeln så for jag och skulle parkera , och det är 3 platser , en pelare , 3 platser , en pelare . och där min plats var fanns det bara en ledig plats kvar i mitten så jag ställde mig där och tänkte att det är säkert någon annan som står fel eftersom jag skulle stå på plats 277 . varje gång jag kommit hem från jobbet dom senaste 3 veckorna så har bara mittenplatsen varit ledig , och NUUU får jag böter på 250 kr för att jag står på en gubbes plats ... som att jag ska ringa och klaga på måndag !

nu tillbaka till smink och fix , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0