${Beatrice}

usch vilken hemsk dag . fastän jag inte varit bakis så har det ändå varit en plågsam dag . gårdagen var hur rolig som helst ! filmer och bilder från festen i sjulsmark dyker upp när jag hämtat min kamera . därefter bar det av på fest i luleå där både kända och okända ansikten befann sig . allstar stod näst på schemat och jag hade riktigt kul där !

grabbarna tog en taxi hem till rosvik så jag åkte gratis dit och betalade sedan själv till sjulsmark . ni anar inte hur mycket jag ångrar att jag inte stannade i rosvik . 350 jävla kr kostade de , jag som är nog fattig som det är .

kom iaf hem , pratade i telefon till kl 7 på morgonen , under den tiden han jag även visa hela vårat hus i webbkameran . haha .

han även tappa bort min väska någonstans mellan garderoben och taxin ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0