${Beatrice}

nu måste jag skärpa mig med uppdateringen ! (jag säger det hela tiden , jag veeet .)

men , vakansen ringde 7.25 och gav mig jobb i öjebyn 7.45 .. tur att det är närmare nu när jag bor i stan . slutade iaf 16.15 vilket var skönt ! jobbade även med anna idag så det var kul :)

nu är lägenheten nästan klar , alla möbler , lampor osv är på sin plats , nu fattas det bara att spackla och måla om , hade även tänkt lägga upp nå bilder på mitt nya boende snart , när jag orkar ;) nu hade jag tänkt laga middag och sen får vi se vad som händer ..

 


gårdagens middag bestod av världens
godaste kycklinggryta med ris och grönsaker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0