${Beatrice}

haha fan vad jag är kass på att uppdatera ! jag glömmer helt enkelt bort att jag har en blogg ibland .. det har varit lite upp och ner den senaste veckan med både humör , skolan och jobb .. men på jobbet igår var en av dom roligare dagarna måste jag erkänna ;) kan inte skriva här vad det handlar om för då kan det bli riktigt dålig stämmning tror jag ;)

första dagen på praktiken .. vad ska man säga ? förutom att jag tror detta kommer bli riktigt bra ! :) redan efter en dag trivs jag ! däremot känns det lite konstigt att ha jobbat med personalen där och nu är jag tillbaka som praktikant och blir bedömt för allt jag säger och gör .. men det är bara gilla läget ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0