${Beatrice}

Anonym om wonderful:
Men åh vad spännande med paket;).. Fast jag tror inte jag hade hållt mig om jag hade haft den här uppe i arvidsjaur, swish så skulle alla paket vara sprättade;) haha.
gillade dessutom ljusen, vars har hon hitta ljus som symboliserar detta!?:)
Ska minsann be mamma om att få likadana;)
Puss Och Kram!

svar : jag kan tänka mig att du skulle göra så fia ;) men det är ju mycket roligare att hålla sig så man faktiskt får öppna ett paket om dagen :) mamma har köpt allt på tistel :) det är enkla ljus där hon fäst ett band runt om och symbolen har hon satt fast med en nål ! ett kors för tro , nyckel för hopp och ett hjärta kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0