${Beatrice}

praktiken gick bra och jag känner att jag inte alls är lika trött på morgonen nu som jag var i måndags .. det är väl bra antar jag ! det var även ett barn som påpekade att jag hade hår i ansiktet och jag sa att hon skulle kolla sig i spegeln och se att faktiskt alla människor har så , och vad tror ni händer ? jo hon blir ledsen och gråter en skvätt tills jag säger att det är normalt och att det ska vara så . då gick det över ;)

träna har jag också hunnit med idag , även lunchlådan är gjord ! så nu ska jag belöna mig med lite av den nya marabou vinter vit ;D väldigt god faktiskt , i små mängder ! vilket passar utmärkt . därefter sova . godnatt mina vänner ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0