${Beatrice}

som jag skrivit tidigare så ser jag ingen anledning till att uppdatera när det enda jag har att skriva om är skola sova och mat .. däremot gick jag en kort sväng på stan med anna igår ! fick med mig schampoo och balsam , tråkiga skolgrejer och självklart nagellack ;) sen var det bara att möta upp syrran för att fara hem och fortsätta plugga .. jag hatar verkligen hur mycket tid skolan tar upp just nu ! men det brukar alltid lugna ner sig i slutet av månaden :) jag tror dock inte att så är fallet nu eftersom vi har tentamen som det heter och massa andra saker i slutet av oktober ;p aja , ikväll ska vi äta godaste pizzan ever och kvällen slutar säkert med att jag och syrran spelar tv-spel ;p pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0