${Beatrice}

nu är jag tillbaka här och hade tänkt ge bloggen ett till försök :) jag har planer på att skriva om andra saker än skolan fastän det i princip är det enda jag har tid för :P vi har en rapport , hemtenta och tenta inom de närmsta 2 veckorna , vilket gör att mitt liv ser ut som det gör .

nu är jag hemma i sjulsmark och kommer nog spendera någon dag där eftersom det är svårt att få läsro när grannen har fest mitt i veckan :P

eftersom jag pluggat så mycket nu så fick jag ett perfekt avbrott i min vardag genom att fara till norsjö för att hälsa på jessica och niklas ! jag hade riktigt kul och hoppas att det inte dröjer hur länge som helst till nästa gång ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0