${Beatrice}

godmorgon :) även om detta kommer vara en lika tråkig dag som alla andra så känns det som att det ändå kommer bli en bra dag . imorse var jag uppe i god tid så jag har ätit frukost och snart är det lunch :) för den som inte förstått så måste jag plugga hela dagen .. bytte bort mitt pass idag på jobbet för att kunna plugga och det känns så jävla ruttet !
igår på jobbet däremot var jag tvungen att bli arg , IGEN ! att det ska vara så svårt att lyssna på vad någon annan säger och respektera det ? och bara så du vet , alkohol är ingen ursäkt !

såå , då är det bara återgå till läsandet igen . ska hade tänkt hinna skriva färdigt svenskadelen på hemtentan därefter rapporten och se hur långt jag hinner :) sen imorgon blir det att plugga till tentan på tisdag , visst låter mitt liv roligt just nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0