${Beatrice}

har idag läst en massa inlägg från dessa "bloggdrottningar" om ett bråk från i helgen . fy vad underhållande det är att läsa allt sånt ;) paow ska tydligen ha blivit misshandlad av kissie , medans kissies bror och izza var delaktiga och alla skriver olika saker refererar till varandra "gå in och läs här så får ni veta sanningen" , och ändå står det olika saker . oj så kul det hade varit om något sånt utspelade sig i piteå , eller egentligen inte kul .. men det hade varit roligt om något i allmänhet faktiskt hände i piteå , börjar bli lite less på denna tråkiga stad !

tro nu inte att jag inte har något liv för att jag följer sånt där , eller vänta .. jag har ju inget liv ! haha ;)
står för övrigt på paulinas sida , jag hatar kissie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0