${Beatrice}

tyvärr finns det inget antingen eller , så jag får göra båda sakerna . har inte haft en enda ledig dag sen skolan börjar och det konstiga är att jag är inte ens trött .. på kvällarna är jag det , men det är ju bara bra ;) vaknar av mig själv kring halv 10 och är pigg , till skillnad från förrut då jag sov till typ 12 om inte längre utan att vara pigg .. så det känns skönt med lite rutiner :D

eftersom jag blev ringd från jobbet och ska dit 12.30-21 och hade tänkt jobba på min powerpoint idag så får jag helt enkelt börja på den nu innan jag far till jobbet . shit , jag är faktiskt förvånad över min självdisiplin ! ;D men nu , PP !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0