${Beatrice}

shit vilket galet väder det har varit idag ! jag höll på att blåsa bort när jag skulle gå till bilen ;) utöver det tråkiga vädret , så känner jag att min kropp skulle behöva en paus . en utlandsresa är vad jag skulle behöva ! fastän jag inte jobbar speciellt mycket , så jobbar jag tillräckligt för att skolan ska ta skada .. uppgifterna tar aldrig slut och när man tror att det ska lugna sig börjar vi alltid en ny kurs och sen är det full fart , igen . eftersom jag inte varit sjuk på länge , och har blivit det nu , så märker jag direkt att kroppen behöver vila . men vars ska jag få tiden till att vila ? jag vill ligga i strålande sol på stranden och bara må gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0