${Beatrice}

idag , är en dag som brukar komma minst e dag i veckan .. nämligen göra-bort-dag ! eftersom mamma inte hade sytt färdigt mina nya gardiner så har , tragiskt nog , mina julgardiner och julpynt hängt kvar ända tills nu .. :/ men jag ville inte vara utan gardiner heller så det fick bli så . men mamma kom ju hit i måndags och hängde upp de nya , så nu äntligen kastar jag ner alla julgrejer i kartongen och ner i förrådet tills nästa år ! sen ska jag ju göra bort så mycket skolarbete jag hinner , eftersom jag jobbar ihelgen .. men båda de sakerna hör ju till min vardag så det hade jag egentligen inte behövt säga .. :) dagen startar NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0