${Beatrice}

huvva vilken dag .. idag var det en vuxen karl som badade , trots att han inte kunde simma ..... av någon anledning befann han sig på det djupa vattnet ändå , än en gång , trots att han inte kunde simma ! då är ju min fråga , hur tänkte han där ? detta resulterade självklart i att han höll på drunkna och fick panik .. så jag var tvungen hoppa i och när jag väl är framme och ska hjälpa han så hinner jag inte ens ta tag i han innan han lägger händerna på mina axlar och trycker ner mig under vattnet .. jag kämpade som fan för att ens ta mig upp eftersom han höll mig under vattnet för att själv hålla sig över ytan men det gick inte speciellt bra ! :P till slut hoppade andreas också i och hjälpte den här killen till det grunda och det var först då jag tog mig upp till ytan ! fy vad obehagligt det var .. jag bottnade ju inte heller och vanligtvis brukar man ju inte behöva bottna för att rädda någon .. meeen , så bra gick det för mig iaf .. :P tur att det mesta flöt på resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0