${Beatrice}

det blev inte att blogga när jag kom hit så jag gör det nu istället :) det känns så fruktansvärt skönt och roligt att komma ifrån piteå för ett tag :) även om det är "hemma" . idag strosade vi runt litegrann överallt , handlat mat för dagarna jag ska vara här och sen har vi bara sett film resten av dagen :) imorgon blir det däremot att shoppa lite tror jag :D däremot har jag inte ens orkat röra min resväska förrutom att ta upp min tandborste , typ . så kamerasladden ligger kvar där någonstans . förhoppningsvis blir det lite bilder imorgon . men ni som brukar läsa min blogg borde veta att jag ofta säger att jag ska lägga upp bilder åsså blir det aldrig av ;p men jag ska göra mitt bästa ! godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0