${Beatrice}

Idag har vi inte hunnit göra speciellt mycket, vi har rensat lite i syrrans lägenhet och så. Haha, jag skrattar bara jag tänker på det. De hade en tv i lägenheten som inte funkade, tillsammans med massa annat skräp så vi tog bilen för att fara till en återvinningsstation och det måste ha sett hur kul ut som helst. När jag frågade gubben som stod där borta vars vi skulle kasta tv:n så säger direkt att vi är från norrland, och det visade sig att hans föräldrar var från munksund :P Hur som haver, när vi klev ur bilen började de snygga sopkillarna skratta åt oss för vi hade ju inte direkt sopvänliga kläder och sen tre tjejer som kånkar omkring på en dataskärm, tv, högtalar osv ;p Menmen, vi gjorde det bra ändå! Nu håller vi på med middagen och ikväll blir det att se eurovision :) Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0