${Beatrice}

Ja, vi kom alltså fram till Stockholm igår efter många om och men ;) Så vi hade bara myskväll igår med film och gotta :) Idag sov vi ut med tanke på att jag sovit 2h natten innan och sen begav vi oss till willys för att handla! Medans mina systrar gick ut på en promenad så satte jag mig och pluggade en stund och snart ska vi börja med maten.

Varje gång jag åker till syrran så får jag alltid samma känsla, varför bor jag kvar i lilla sketna Piteå när jag kan bo här? Men jag kommer alltid fram till samma kvar, Piteå är ändå hemma..
Jag känner däremot att jag står inför många motgångar just nu och några av dessa ligger på mitt eget ansvar. Alla gör vi misstag och jag försvarar inte mina, jag önskar bara att jag hade agerat likadant som du.. Konfronterat de människor som behandlat mig fel, men jag får väl skylla mig själv när jag är för mesig för att ta tag i konflikter.

Men nu lägger jag detta åt sidan för att njuta av en vecka i Stockholm hos min storasyster, resten får vänta. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0