${Beatrice}

Idag fick jag ett mail från fargadelinser.com och kom på mig själv, jag har ju tänkt beställa nya bruna linser hur länge som helst nu! Jag tycker det är så himla fint med bruna ögon, men det är väl så, har man en färg så vill man alltid ha den andra ;) Dessa bruna linser är iaf huuur fina som helst och det är så kul att variera sig litegrann :) Det var faktiskt Ronja på mitt jobb som hade dessa som gjorde att jag också bestämde mig för att beställa :) De går att beställa HÄR om ni är intresserade! De är väldigt enkla att använda och det finns jättehäftiga färger och såna där linser som gör att ögonen ser större ut! Skitfina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0