${Beatrice}

Mikael var min allra första pojkvän som jag blev tillsammans med någon gång under lågstadiet tror jag? Förhållandet låg på stadiet då man ger varandra presenter vid jul och födelsedagar, kort på alla hjärtans dag och höll varandra i handen ;) Han gav mig alltid så fina grejer, bra pojkvän det där! :D Jag har inte ens koll på hur många år vi var tillsammans, det känns som jättemånga? Han har dessutom sagt under senare dagar att han banne mig var en bättre pojkvän då än nu när han blivit äldre ;p

Nästa pojkvän hette Fredrik och bodde i antnäs, han spelade hockey med en min kompis pojkvän och på den vägen gick det. Ett väldigt kort förhållande som det faktiskt inte finns så mycket att säga om. Det varade väl ungefär i några veckor :P

Efter han blev jag tillsammans med min granne hemma i Sjulsmark som jag hade varit smygkär i under många år och vi blev tillsammans någon gång under sista året på högstadiet och vi höll ihop i totalt 3 år med en litet idiotiskt snedsteg från hans sida efter 1,5 år ;) Både han och jag trodde att vi skulle bo tillsammans efter skolan och allt sånt där ni vet, framtiden? Men så blev det icket! :P

Den senaste pojkvännen jag haft finns det ännu mindre att säga om än min andra pojkvän ;) Början på förhållandet var nästan för bra för att vara sant, och sen spårade det och blev så tragiskt och elakt att jag inte finner ord. Det förhållandet räckte i ungefär 6 månader, varav 2 bra månader, ungefär ;)

That's it folks!

Kommentarer
Postat av: jens

Tim?

2012-04-02 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0