${Beatrice}

Oj.. Jag vet nog inte vad som är värst? Alla har ju gjort pinsamma grejer som man verkligen önskar att man inte gjort ;) Det skulle nog kunna bli en hel novell om jag skulle skriva allt, men.. En pinsam situation, såhär i efterhand, måste nog vara en grej som hände under en krogrunda för typ 2 år sen. Jag var upprör pga en kille och i bara farten, omedvetandes om vem det var som tog tag i min arm, råkade jag armbåga min bästa vän så hon tappade andan påväg till toaletterna. När vi efter detta tog oss in till toan (jag och två tjejkompisar) kommer det en kille och rycker upp toadörren som inte låst för att den inte gick att låsa. Det slutade iaf med att jag gick in i något slags macho-coolgirl-idioti-bitchmode som slutade med att jag stod och svor, skrek, gestukulerade osv. till denna kille som jag och min kompis dagen efter läste om i tidningen. En kille, lång och stor som ett berg som tävlade i någon slags styrkegrej.. awkward!

Det kan dock hända att jag missat någon del i historien, men jag skyller på att jag glömde minnet hemma den kvällen och fått detta återberättat i efterhand :)


Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHA, jag dör!

2012-04-04 @ 16:23:09
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0