${Beatrice}

En bra egenskap jag har enligt mig själv är att jag är väldigt social och väldigt ofta glad :) Visst händer det att jag är sur eller arg, givetvis, men i stora drag tycker jag väl att jag är glad ofta ;) Om man bortser från vad min lillasyster anser förstås ;p

En mindre bra egenskap är nog att jag kan hålla kvar vid incidenter som hänt för väldigt längesen som jag fortfarande anser att det krävs en ursäkt för. Om ni förstår? Vissa anser nog att jag är långsint när det kommer till sånt, men jag anser att jag inte ska behöva vika ner mig och ta skit när problemet ligger hos någon annan. Samtidigt som jag ser det som en mindre bra egenskap hos mig själv. Det är svårt, men oftast så kan positiva egenskaper innehålla negativa delar, precis som negativa egenskaper kan visa sig vara positiva ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0