${Beatrice}

Kom just på den sak som var lite småkul i lördags! När jag kom hem från jobbet så stod Emil och Erik utanför min lägenhet och väntade på mig och då hade jag inte riktigt bestämt om jag skulle festa eller inte. Och tanken var inte att jag skulle göra det heller, men så blev det. Under hela kvällen satt jag med samma kläder och frisyr som jag hade när jag var på jobbet och hade inte alls tänkt göra någonting åt det, så innan vi gick ut så bättrade jag på sminken, bytte kläder och gick. Meeen, innan vi gick så fick jag för mig att använda mina bruna linser men istället för två så valde jag att ha ett brunt öga och sen min vanliga färg på det andra ;p
Det roliga var att när folk upptäckte att jag hade två olika färger så fick jag kommentaren "Men du har väl gröna ögon?" Så bra koll har mina vänner ;D

Detta är förövrigt standard när någon av Linder-bröderna varit här. Fruktansvärt kreativt! :)
Det var förresten inte jag som styrde över min telefon under lördagkvällen, vilket märktes på både FB-uppdateringar och sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0