${Beatrice}

För den som vill veta..

- Jag har grov fobi för vårtor, utslag och eksem, blåsor och dylikt. Eller egentligen alla de möjliga slags utbuktnader.. Det finns säkert någon sjukdom för det?
- Jag hatar de där bitarna som är i orientdressing
- Jag tycker hamburgare är äckligt
- Jag blir nästan alltid arg när jag kör bil
- Jag kan inte sova/sover dåligt om det är stökigt i lägenheten
- Jag tycker det är onödigt att förstöra mat genom att sätt lök i den
- Jag gillar bara ett visst fabrikat av mat, äter tex bara scan's falukorv, felix köttbullar osv.
- Jag är väldigt "bossig"
- Jag skrattar tydligen som Stalin mest troligt gjorde
- Jag älskar att se förutsägbara filmer och oftast börjar jag gråta eller småskratta innan något händer i filmen för att jag vet vad som händer
- Jag hatar varma grönsaker (gillar alltså inte grönsakerna i grytor, soppor, pajer, pizza osv.)

Slutsats: Jag tycker inte om att bli bjuden på middag om jag inte vet vad som serveras eftersom jag är så kräsen och jag gillar att se samma filmer och serier om och om igen.

Jag är väldigt glad över att mina vänner faktiskt står ut med mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0