${Beatrice}

Wooooopwoop! Jag har så fruktansvärt mycket energi så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Eller rättare sagt, är det någon som har tappat sin energi? För idag har jag energi för två ;) Jag kanske fick en kick efter den magiska helgen då jag hade besök av världens bästa brudar :D Dock bytte jag bort dem lite senare under kvällen ;p Trots att jag körde slut på kroppen under BP-passet tidigare idag så gick jag till zumban ikväll och skakade rumpa till underbar musik! :D Jag blir galet glad av när just den här låten kommer! Det är ett under om jag tar mig upp ur sängen imorgon..

Anywho, jag har hunnit diska och skriva ut alla skolgrejer vi behöver imorgon så nu hade jag tänkt duscha och plugga en stund innan jag ger mig för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0