${Beatrice}

Imorse tog jag mig en sovmorgon till kl 10 och det var förjävla skönt :D Nu under förmiddagen så har jag hunnit till biblioteket för att lämna tillbaka böcker, gått till småstaden och köpt proteinpulver, besökt solarieöarna samt handlat. Däremot så sitter jag här med lite småångest för att jag inte pluggar.. Jag vet att jag borde, men jag tror helt enkelt att jag tar tag i det imorgon. Idag får bli en vilodag från skolan :) Det blir dock ingen vilodag från träningen för idag blir med att promenera till korpen för ett träningspass med rara Lotta :) Jag återkommer föresten senare idag med en kommentar om soya-proteinpulvret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0