${Beatrice}

Nu har vi lyckats beta av skoldagarna inom den närmsta månaden och det känns fruktansvärt skönt! Trots att det bara handlar om 2-3 dagar i månaden så känns det som att vi är där en hel vecka.. Hur som haver, nu är det bara sätta igång med alla skoluppgifter som ska göras innan den 19/2 och med den nya tillgången i våran grupp, Erika, så tror jag det kommer gå galant :) Utöver det har jag laddat upp inför en jobbhelg genom att städa lägenheten och imorgon blir det att gå till biblioteket för att fixa resten av litteraturen som behövs! Därför ska jag nu lägga mig i sängen och fortsätta se Ugly Betty därefter sova :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jow! Det kommer att bli sjukt bra! :D

2012-01-24 @ 11:40:59
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0