${Beatrice}

Vi pratade om filmen på challenge i torsdags och jag har haft planer på att se den men jag har försökt hitta ett bra tillfälle för att se den.. När är det bättre att se den en regnig lördagkväll? Men ikväll insåg jag att det inte finns ett bra tillfälle för den filmen.. Jag har ALDRIG gråtit så mycket till en film förut! Jag är inte programmerad för att se såna filmer, t.o.m. romantiska komedier får mig att bli tårögd för att jag blir så glad ;) Ni som inte har sett den än måste se den!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är många som sagt att jag ska se den där filmen, men jag vägrar i sten då jag vet hur jag mådde när jag såg "Marley and me" - grät som aldrig förr och grät så fort jag tänkte på den filmen efteråt. Var fasen inte värt det. :S Så nu när jag har hämtat mig någorlunda från den filmen som jag såg för ett par år sen så tänker jag inte utstätta mig för det igen... Huuuua. :(

2012-06-03 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0