${Beatrice}

Denna semester var verkligen hur kul som helst! Trots att jag bråkade ganska mycket med resterande familjemedlemmar så var det ändå kul! Linda var nog den som räddade resan tror jag, annars är chansen stor att vi hade kommit hem med en eller några familjemedlemmar mindre ;) Vi besökte faster och farbror i Nyköping, födelsedagskalas på Gotland och olika "systembolag" i Tyskland. Helt underbart! Och titta bara på hur brun jag är! :D Vart tog den färgen vägen egentligen?

Jag vill verkligen åka iväg på semester med mina bästa vänner i sommar!





Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken snygging, hot babe!!

2012-03-14 @ 22:25:28
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0