${Beatrice}

Ibland börjar jag fundera vart alla mina pengar tar vägen och många gånger så brukar jag tänka att det går till mat. Men nu när jag fått detta från Ica så inser jag att alla pengar jag tycker försvinner uppenbarligen inte går till mat, men då tänker jag, är det mycket eller lite att köpa mat för drygt 7 000:- på tio månader när man bor själv?

Nu lägger jag tankarna åt sidan, löser lite sudoku och sen säger jag godnatt!

Och ja, Linn, som svar på din kommentar.. det kan vara så att du är en av dem som verkligen måste se den! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA! men lilla älskade bea. Jag har över 15 tusen på mat/2012.
Och nicke har väl kanske 25/2012..
Så inte är det mycket inte.. rättare sagt VI som är MAT TOKIGA som har så förbannade mycket. hha

2012-11-15 @ 14:47:48
Postat av: Linn

jag tror dig, vi brukar som ha samma smak gällande filmer ;)

2012-11-19 @ 21:14:46
URL: http://Linnohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0