${Beatrice}

.. skulle jag vilja säga men jag kan fortfarande inte säga det känns det som! Jag väntar fortfarande på tapetsering av hela lägenheten.. Det gör att hyllan, spegeln och barbordet inte går att sätta upp, sladdarna går inte att gömma runt dörrlisterna och jag kan inte hänga upp tv:n på väggen i sovrummet.. Sen tycker jag att de nuvarande tapeterna gör lägenheten tråkig! Så jag börjar bli ganska less!

Bjuder på en bild som gjorde mig superglad! Jag fick ett häfte med teckningar som alla barn ritat och en söt liten ljuslykta från personalen på praktikplatsen :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Men va fan! Väntar du på målarna ÄN?!?!! Inte okej alltså... :S Ring och skäll på dem lite!

Vilken himla fin present du fick, sånt där sätter sig rätt fint i lillhjärte. :)

2012-10-19 @ 20:45:39
URL: http://erikasharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0