${Beatrice}

Just nu är det många förändringar i mitt lilla liv, små, men många! En av de större förändringarna får ni allt ta och vänta på ett tag ;) Men jag har slutat snusa, vilket nog är den största omställningen :) Är så otroligt stolt över mig själv! De som säger att det bara handlar om vanan, och inte nikotinet vet inte vad de pratar om ;) Jag har varit riktigt nere och inte haft någon lust att göra något över huvudtaget.. Men, det är påväg åt rätt håll! Sen började jag och mamma om med viktväktarna igår och än så länge går det skitbra! Så länge man tar sig tiden att planera sin mat så är det jätteenkelt :)

Dagens bästa var absolut att den första snön föll :D Nu är det officiellt tillåtet att se julfilmer och lyssna på mysig julmusik ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter ju huhr spännande som helst! :D Hejja du!

2012-10-16 @ 21:31:57
URL: http://erikasharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0